Konstrunda ...

publicerat i allmänt;
 
Ligger isängen och dricker kaffe & bloggar medan maken läser tidningen och tv4 morgon tv är på en skön söndag precis som den bör ..
 
Under påsk är det ju konstrunda runt om Österlen men oxå i Malmö har man börjat med det, där man samlas och går runt så tolkade jag det då jag läste det i tidningen.
 
Sen har ju Gynning x 2  utställning i Ystad så vi tänkte åka dit & beskåda. Vädret är en aning bättre i dag än i går alla fall. 
 
Åt gott i går & massa marsipan ägg, magen är i uppror idag efter allt socker så nu blir det inget på ett tag. I morgon är det jobb som vanligt och det är skönt ..
 
Hur ser din påsdag ut?
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet:

Vad mysigt med konstrunda :)

2:a kommentar, skriven , av Sussi:

Jag ska alldeles straxt åka iväg till jobbet. Känns segt..
Skönt med en slapparsöndag :)
Vad kul att se Gynnings utställning. Jag gillar mestandels av hennes konst.
Kram

3:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad mysigt och ha en fortsatt fin dag! <3 Kramis

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Kul med konstrunda och eftersom du verkligen gillar Gynning är det ju extra roligt. Konstrundor uppskattar jag verkligen och försöker hinna göra ett par när jag är i närheten.
För oss blir det lunch med vänner vid havet och sedna en skön långpromenad. Säkert hamnar vi också på en uteservering vid havet och sitter länge och tittar på folk.
Stor kram och trevlig påskdag.

5:e kommentar, skriven , av Carro:

vi ska iväg till familjevänner på middag ikväll:) annars blir det lugnt!

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Ha en riktigt härlig påskdag!

Kram

7:e kommentar, skriven , av JoJo:

åh jag skulle också vilja gå på nån av gynnings utställningar! :D ha en fin söndag nu!! kram <3

8:e kommentar, skriven , av Miss Baby Peaches:

JAg har inga som helsta planer för denna påskdag. Funderar fortfarande på hur jag ska spendera dagen. Den började iaf med gos med min karl och frukost till filmen jumanji!

9:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Vi gick in till stan igår och åt mexikanskt. Här i Spanien firar de inte Påsk som Sverige. Varken Påskmat med massor av ägg, påskägg eller fjädrar i riset. Efter ha varit hos frisören igår satte vi oss efteråt och åt ost och Jamon i den gassade solen:)
God fortsättning på Påsken!!

10:e kommentar, skriven , av Vano:

Gynnig har ju så coola mönster på sin konst. Så får se om något följer med er hem. Glad påsk ^^

11:e kommentar, skriven , av Bakom dörr nr. 11 :

Önskar dig en fin fortsättning på påsken !
Kram Pia

Kommentera inlägget här :