Mode = billigare

publicerat i allmänt, skor;
 
Vad gäller skor så lägger jag gärna ut lite mer för att dom skall vara sköna o hållbara, men som dessa 2 paren tex så köpte jag dom på HM för rosa dyra skor skulle jag inte köpa, slingback är kanske ute nästa år så det blir oxå billigare men så klart skall dom vara sköna ändå.
 
Jag blev förvånad över att hm hade skor som var ok att gå i men jag gav bara 199kr för dom rosa o 149kr för slingback skorna i svart fanns andra färger ..sen älskar jag spetsiga tår ..
 
Men har även köpt ett par vår boots o ett par vårskor från vagabond som är i beige färg & kommer följa med ett tag, inlägg kommer ...
 
Köper du billigare skor om det är en färg som inte håller år efter år? 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sussi:

Upplever att HM har lite för smala skor framtill för att jag ska kunna ha dom men dom har en hel del fint :). Jag brukar sällan ge dyra pengar för skor. Mest för att jag normalt sätt inte gillar att köpa skor. Men jag har precis spenderat lite mer än jag brukar på ett par skor (se min blogg :)).
Kram

2:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Så kul med skor jag lägger ner lite mer pengar i höst/vinterskor. Dessa puderrosa måste jag provade var skitsnygga. kram

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Snygga skor! Verkligen och billiga!Bra köp!
Jag har svårt med skor efetrsom mina stortår är i olag. Men jag köper helst skinnskor och oftast i färger som är klassiska. Men till sommaren så kan det bli lite annat och då begöver de inte hålla så länge. Men jag måste alltid prova skorna och kan aldrig köpa per internet.
Har ett par liknande dina rosa, i vitt och ett par i svart och dessa har jag haft några år och de hänger med ett antal år till. Vad gäller slingback brukar de hålla i sig. Annars blir de moderna igen om några år.
Kram!

4:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Jag brukar inte lägga så mycket pengar på en udda färg. De rosa är jätte snygga i färgen. Jag som älskar rosa=) Jag köpte rosa gympaskor i Aranjuez/ Madrid. Nu har jag sett en sko som går i mossgrönt till Ferian i Jerez. Knepig färg att matcha men så snygg och dyr....

5:e kommentar, skriven , av Katta:

Så fina! :)

6:e kommentar, skriven , av Znogge:

Snygga skor! Till dotterns bröllop köpte jag ett par svindyra blekrosa pumps men det var ju en annan sak. Annars väljer jag ett billigare alternativ när det är udda färger.

Kram

Kommentera inlägget här :