Så trevligt

publicerat i allmänt;
 
Körde iväg & det var en hel del trafik på väg mot Ystad men inne i Ystad fick jag syn på dessa söta kycklingarna och var tvungen att ta en bild så klart ..
 
Sen mot saltsjöbaden där var det mkt trafik och mycket folk men inga problem att komma in, väl inne blev jag som förälskad av dessa underbara konstverk!! stod länge & betraktade varje målning, maken frågade om jag ville ha den jag gav extra uppmärksamhet.
 
Men jag vill veta var den har plats, plus att det är mkt som kommer nu med resor & så så vi väntar men något fick följa med hem. 
 
Vad? ja det kommer i ett annat inlägg så även hennes målningar som jag fotat, vi tog en latte och sen gick vi ner på stranden, men fy vad kallt. 
 
Hem till dottern sen lämnade påskägg till barnbarnen som inte blev av igår ...nu har vi ätit rester från gårdagen och jag är mätt, skall slappa i soffan klockan ringer 06.00 imorgon.
 
Kram å trevlig fortsättning på påsken <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ajlimullersandvik.blogg.se:

jag skulle gärna ha en Gynning på väggen :)

2:a kommentar, skriven , av znogge:

Jag är lite kluven till hennes målningar. Blir inte riktigt glad av dem samtidigt som de är härligt färgsprakande :D

Kram

3:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Ja fy det är svinkallt igen, kom snö i går och idag helt crazy aprilväder,så söta påskkycklingar, Glad påsk på dig.

4:e kommentar, skriven , av Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet:

Gillar verkligen tavlan från Gynning!

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Kan förstå dig att du avvaktade med köp för tavlorna tar ju stor "plats" men kanske fick du tag på mindre litograftier och de är ju mer lättplacerade. Men en tavla är ju alltid en investering och lär ju inte sjunka i ävrde. Men man ska ju ha plats för den.
Förstår att ni hade en fin dag, men kall.
Stor kram!
Vi sitter nu yte på altanen och det är fortfarande +20, behagligt. Dock en tröja på.

6:e kommentar, skriven , av ullie:

jo men ja såg såna där sötingar i huskvarna lilla staden här så himla söta
Hoppas du har en fin helg raring kramar till dej

7:e kommentar, skriven , av A W:

Så söta kycklingar :D

8:e kommentar, skriven , av Matilda Berlin:

Wow vilka härliga bilder!! Man blir ju sååå glad =)

9:e kommentar, skriven , av Marie Häggström:

Ååh vad mysigt, skulle också vilja se den utställningen. Glad påsk lite sent men välment🙏🙏

10:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Vilken mysig utflykt ni gjorde.
Spännande att gå och titta på konst.

Ha en fin dag!
Kram

11:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Jag är inte mycket för konst,Gynning tycker jag inte alls om!

Svar: Nej vi har ju alla våra smaker :)
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :