Slog till ..

publicerat i allmänt;
 
Vi åkte på Gynnings utställning på Ystad saltsjöbaden påskdagen och där fanns mkt fint men maken såg att jag var tagen av 2 målningar och han undrade om vi skulle köpa en av dom, jag sa nej inte nu för man måste ha plats för den och veta var den skall hänga.
 
Väntar men vi köpte hennes katalog med målningar som jag älskar & sen fick dessa 6 assietter följa med hem, för dom såldes endast där och vi har kaffe muggarna & underlägge så det kunde vara skoj att ha även dessa till ..
 
Kul när man dukar eller har kaffebesök att kunna matcha :) färgglatt och jag är så glad för dom.
 
Samlar du på något? 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Comsi Comsa:



Men va kul, hade också velat sett utställningen. :-)

Kram på dig ♥

2:a kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Nej, jag samlar inte på något speciellt just nu. Har samlat på grodor, men man får inte plats med hur mycket som helst!

3:e kommentar, skriven , av ajlimullersandvik.blogg.se:

jättesnyggt :) Nej, jag samlar inte på något är jag rädd, men det gör inget :D

4:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Superfint :) vet inte men samlar kanske på ittalla om det räknas:) kramar

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vad roligt att se utställningen. Och en tavla av henne kräver ju sin plats. Kul med boken och dessa assietter. Jättefina!
Nej, nu samlar jag inte på något egentligen. Men vackra smycken från Gerog Jensen och vackra sakker från Svenskt tenn är jag extra svag för.
Och ibland blir det lite av dessa.
kram!

6:e kommentar, skriven , av Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet:

Men åh så snygga :D

Kommentera inlägget här :