Utbjuden...

publicerat i allmänt;

När jag fyllde år så fick jag välja var jag ville äta ute av min bästa väninna vi sågs idag men jag ville inte äta mat utan vi tog en räkmacka på café Gustav i stan efter att jag slutat jobb.


Min mage har gjort ont sen igår vet inte varför men har ingen matlust precis dock gick mackan ner ...satt och pratade och hade det super trevligt ..

Sen åkte jag hem vilade till maken kom och sen körde vi ner till syrran o hennes make i Skanör och fikade även om vi var trötta denna tisdag.

Sitter i bilen på väg hem med en skön känsla av att vara fri i morgon skall bli skönt ..Skall bara till min psykolog.

Kikar in till er imorgon 💖

Kram ❤

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av starsinlife.blogg.se:

Åhh så gott! Mysigt att bli utbjuden♡

Svar: Ja faktiskt ❤ ha en go kväll
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av bi:

Alltid trevligt bli utbjuden den räkmackan såg jättegod ut 👍 kram fina du 💛

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Mysigt att ses och en räkmacka är alltid gott. Att bli bjuden på något när man fyller år är extra mysigt.
Kram!

Kommentera inlägget här :