En härlig sovmorgon

publicerat i allmänt;
 
Jag har sovit lääänge idag och gud så skönt, vi gick upp 10.30 men är lite trött ännu innan kaffe kommit ner i magen. Sen kanske jag vaknar inom sin tid he he he 
 
Skönt med sovmoorgon efter gårdagen som gick i full fart, för även hans storebror hämtade vid vid 12 gick på museum och hade skoj.
 
Klockan 18 lämnade dem oss med mamma då var vi på lekplats, sen åt vi pizza tittade på film, men maken somnade till i soffan.
 
Men idag är det lördag vi skall kanske gå på en liten by marknad om inte regner kommer annars får vi se kanske bara kör ut & tar dagen som den kommer ....
 
Hur ser din lördag ut?
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Så skönt att få sova ut och starta dagen i egen takt. Jag som också ganska länge och sitter fortfarande med min tekopp. Vi ska på middag till våra grannar i dag och mycket mer än så blir det nog inte. Hoppas ni kommer iväg på marknaden.

Kram och ha en bra lördag!

2:a kommentar, skriven , av Amanda:

Så skönt med sovmorgon<3

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Med barn blir det full fart och det vill til att hänga med. Kan tänka mig att det blev en roligt och fartfylld dag. Men visst tar det på krafterna så förstår att du var trött igår kväll.
Önskar er en fin lördag.
Kram!

4:e kommentar, skriven , av JoJo:

vad skönt med långsovmorgon :) själv vaknade jag rätt tidigt idag för att vara mig men då hann jag sticka till gymmet tidigare, så det var toppen! :D ha en fin kväll pinglan. kramar <3

Kommentera inlägget här :