Fullt ös ...

publicerat i allmänt;
 
Idag fram till 17 ca blir det fullt ös för vi skall passa denna lilla krabat, den stora följer med mamma till jobbet & det är skoj tycker han.
 
Dagis är stängt i dag och då vi är lediga så klart vi kan passa honom. Skall hitta på lite skoj gå på museumet tror vi och om regnet håller sig väck blir det lekplats oxå.
 
Ja dagen kommer gå i full fart, men det är roligt just nu njuter jag av mitt kaffe innan han kommer & blir släppt av sin mamma.
 
Kvällen blir ju mys det är FREDAG <3 
 
Vad skall du hitta på?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Nyss hemkommen från jobb, ska duscha och packa för helgen.

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Vad roligt att ha den heldag med den lille. Full fart blir det säkert.
Här regnar det idag så jag ska jobba lite och sedan ska vi ut och titta efter en ny säng som är "erglerbar" och med bra madrasser. I kväll hoppas jag det slutar regna för jag vil gå upp hit till Vitabergsparken och se Babben Larsson tillsammmans med vänner och ha med picknick. Men vädret får styra.
Trevlig fredag.
kram!

3:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Vad roligt:) är regnar det som mest så jag håller mig inne ett tag till:) barnen har kompisar så de klarar sig.kramar

4:e kommentar, skriven , av znogge:

Mysigt fullt ös i alla fall ;-) Jag sliter och släpar i gruvan som vanligt!

Kram och ha en härlig fredag!

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Mysigt att rå om barnbarnet en stund.
Här blir det lugnt, hittar inte på något särskilt.

Kram

6:e kommentar, skriven , av bi:

Så himla söt han är å va kul med barnbarn själv har jag inga . Dagen å kvällen går till packning inför resan på söndag 👍 Kram finaste vän 💛

7:e kommentar, skriven , av Gabriella :

Åh så mysigt!!

8:e kommentar, skriven , av Veiken:

Jag vet att ni har haft en fantastisk dag. Tänk att få var ensam med mormor en hel dag! Vilken lycka! Kramar

9:e kommentar, skriven , av Mirre Sweetwords:

Oh mysigt att vara barnvakt

Svar: Ja mkt😁
Eva`s blogg

10:e kommentar, skriven , av ullie:

åh mysigt o va barnvakt o åt sötisar
Hoppas ni fick en jätte fin dag tillsammans o han inte tog musten ur sin mormor helt :D
kramen o fin lördag

11:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Tittar in och önskar dig en härlig Lördag!

Kram

Kommentera inlägget här :