Go kväll

publicerat i allmänt;
 
Så skönt att kunna sitta ute som vi gjorde i kväll när vi var hos yngsta dottern och barnbarnen alltid bjuder dem på nybakat dottern är väldigt huslig vad gäller att baka.
 
Barnen blev väldigt glada över att se oss, det var ju ett tag sedan ca 3 v, så åker vi sedan och då är vi saknade men det blir ju så när vi reser ...
 
Vi hade köpt med varsin vattenpistol & det gillade dem, dem sköt hej vilt så maken min fick låna en t shirt av dotterns man. Så roligt med så lite :) 
 
Kvälls jobb i morgon & det är rätt skönt, skall till psykologen och sen får jag ta blodprover, för i går hos läkaren glömde jag helt bort, han sa till mig att gå ut och ta prover, men det glömde jag på väg ut ..för mkt jobb kanske?
 
Hur kunde jag glömma liksom? aja bättre sent än aldrig eller hur!
 
Kram å sov gott när det är dax ...
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ullie:

Men åhhhh goaste gumman va gullig ud är <3 Tack det behövs verkligen ogillar att må sä här länge nu

åhh va mysig de är de där små
har inte dottern fått bakandet utav dej då ? hur gamla är dina tejer o har båda barn?
Snart får du åka vännen åh avis e ja men du tar väl me mej i väskan ja hade behövt det ? =) <3 kramizar

Svar: Ha ha jadå jag tar dig med ...min äldsta dotter är 36 o mina tvillingar är 32 en av varje 💛💛 kram fina du
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad mysigt ni hade det med din yngsta och barnbarnen. Ha en fin dag! :-D Kramis

3:e kommentar, skriven , av Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Åh så gott att bli bjuden på nybakat! :)

4:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Mysigt att träffa familjen och härligt med gott fika.

Kram och ha en fin dag!

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Visst är det fint att träffa både vuxna barn och barnbarn! Förstår att de blev glada. Och en fin kväll fick ni.
Barn och vatten är ju så speciellt. Tänk att vatten kan sysselsätta barn /vuxna så länge.
Önskar dig en fin onsdag och att alla prover är bra.
Kram!

Kommentera inlägget här :