Han var lycklig ...

publicerat i allmänt;
 
Ja vi var ju på festivalen i söndags och dottern vann denna klubban till den lille skruffs som jag kallar honom, prata om han var lycklig! han sa till folk, kolla!! typ 100ggr 
 
Så lite gör så mkt när man är liten, men roligt var det allafall. Han är en liten tuffing som vet vad han vill, hans mamma fick köpa söndriga jeans till honom för det hade ju hon ha ha ha 
 
Då var det tisdag och sista kvällpasset, för sen dom 2 sista är dagpass såå skönt. Trist bara att jag måste gå genom festivalen till jobbet, åh så mkt folk överallt.
 
Blir träning innan jobb sen som alltid dusch o äta sen dax att ge mig iväg ..
 
Ha en ljuvlig tisdag alla fina 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Kan tänka mig att var stor lycka med en sådan vinst!

Kram och ha en bra dag :D

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Oj vilken klubba och det är alltid lika kul att vinna något! :-D Kramis

3:e kommentar, skriven , av MALIN:

Svar: Den 9:e september sticker jag! Kram

4:e kommentar, skriven , av elin:

Men haha åh vilken klubba!<3

5:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Ingen dålig klubba!

6:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vilken god vinst! Förstår att gossen var lycklig.
Skönt för dug att din semester snart är här. Kan tänka mig att du längtar.
Kram!

Kommentera inlägget här :