Hösten är på väg i butikerna

publicerat i allmänt, kläder;
 
År efter år är det samma visa innan jag ens haft semester är det höst kläder på väg in i butikerna och visst är det kul men kanske vänta lite med att shoppa.
 
Dock fick denna blommiga med trumpet ärmar följa med mig hem, för sen när det är dax är den säkert slut ...så lika bra att slå till ..
 
Den finns på gina och kostar 199kr finns i fler färger & just denna passar till mina svarta byxor med volanger nertill, mm jag gillar det starkt!
 
Har du köpt något höstplagg?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Nej, det har jag inte, det dröjer innan det är höst!

2:a kommentar, skriven , av Lina:

Wow så fin!

3:e kommentar, skriven , av Amanda:

Har faktiskt köpt en stickad tröja hitills :)

4:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Men jag vill inte ha höst NU!!!!! haha vill ha klänningar o shorts ett tag till. Är inte redo för höst ännu. kram o superfin blus

Kommentera inlägget här :