Jag är tvärtom ...

publicerat i allmänt;
 bild från Kreta 
 
Vaken tidigare än jag önskade men så är det inte mkt att orda om alls, kaffet är bredvid mig & jag älskar denna stunden på dagen..tänkte oxå börja med mina pw nu och idag.
 
Jag har sett att när man är utomlands får man mkt mindre besökare i sin blogg och jag undrar vad det kan bero på? för jag är tvärtom jag älskar att se bilder & läsa när folk är utomlands. 
 
Ja så klart är vi olika men ändå är jag nyfiken att veta varför. Eller kanske bara hos mig? ingen aning aja jag är på semester oavsett :) 
 
Snart är det dax igen & hoppas några av er följer med mig ..6 arbetsdagar  kvar med ledig helg ..idag + i morgon sen mån-tors 
 
Nu åter till mitt kaffe sen pw & sen dusch o mat & mot jobbet ...
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av NORRSKEN EMMA:

åph så vakert de är i kreta =) älskar vattnet som är så fint!

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Jag har faktiskt inte tänkt på det med besökare under semestern! Kramis

3:e kommentar, skriven , av bi:

Absolut ska jag följa dig 👍Ha en fin dag å en kram till dig 💛

4:e kommentar, skriven , av elin:

Åh vilken härlig bild!<3

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Jga brukar följa med dig på dina resor och gör det nu också. Men jag tror att sommartid så har man så mycket annat som lockar så att tidenvid datorn totalt blir mindre. En gissning bara.
Kram!

Kommentera inlägget här :