Nu är det fest i en vecka...

publicerat i allmänt;
 
Ja första sidan på sds var invigningen på Malmö festivalen som började i går & med den är det kräftskiva ju. Vi brukar ha denna festivalen 1 vecka senare för jag brukar slippa den när jag jobbar ..
 
Men den är tidig i år så jag drabbas av flytt av busshållplats och förseningar men tur är det är bara 4 dagar kvar. Men så klart oxå trevligt att gå upp där vi äter ju langos varje år om vi är hemma.
 
Så även detta året blir det så, idag regnar det men inte en lördag nope, för mkt folk. Idag blir det bara SLAPPA hela dagen, fattar inte att jag sovit så uselt fast jag var så trött! aja så är det 
 
Hur ser din lördag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Tja vädret begränsar ju en del så vi får väl se vad vi gör. Stranden lär det i alla fall inte bli ;-)

Kram

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Härligt med en lugn dag och det har jag också idag! :-D Kramis

Kommentera inlägget här :