Rosa gummi ...

publicerat i allmänt;
 
När det regnar bör man ju ha regn kläder & stövlar vilket innan dessa jag inte haft men nu fanns det rosa så det var ingen tvekan om att  jag skulle ha dom i min garderob.
 
Skönt i går när jag gick till jobbet då jag slapp springa utan gick & nästan sjöng * singin in the rain * för mig gjorde det inget att det regnade, det kunde ösa ner om det så ville ...
 
Vad är det man säger, det finns inget dåligt väder utan bara dåliga kläder! lite sanning i det alla fall. Ja hela helgen går åt till jobb för min del..
 
Så jag önskar er alla en härlig fredag <3 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Så fin du är i de nya regnkläderna och i din färg dessutom.
Vad gäller stövlar jan jag inte ha dem eftersom tårna inte får plats, men rejäla regnkläder har jag sedan tiden vi hade båt och då var det "Helly Hansen" regnställ som gällde med sydväst. Och de håller i evigheter.
Önskar dig en fin fredag trots jobb.
Kram!

2:a kommentar, skriven , av bi:

Den där regnjackan passar du verkligen i så snygg på en snygg tjej dessutom, rosa är ju din färg .. kram finaste du 😚

3:e kommentar, skriven , av JUNITJEJ:

Så fint med regnkläder i rosa!!

4:e kommentar, skriven , av ullie:

underbar färg ju vill meha en ny regnkappa från vart?
ja nu är pride igång för fullt tom i vår lilla stad skulle de ha nån vandring av nåt slag
kramiz o må så gott på din jobb helg vännen

Svar: Min är från hm kram
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Annelie:

Naaww,, så FRÄCKT klädd du är..

Ha det bäst.. // Kramen Annelie

Svar: Tack snälla ha en toppen helg sj är d bara jobb kram
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Mirre Sweetwords:

Oh vad snyggt, har själv velat ha sådan =D. Tack för raderna på min blogg =D

Svar: Så lite så roligt med nybesök o jag tittar gärna in tillbaka dock lite snålt i helgen mkt jobb..ha en solig dag kram
Eva`s blogg

7:e kommentar, skriven , av Sarah:

Vilka fina o så snyggt me rosa :)

8:e kommentar, skriven , av JoJo:

men snygging! :D älskar dina regnkläder! vill också ha en rosa regnjacka ju! kram kram

Svar: Ja eller hur he he kram å fin helg snygging 💖
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :