Trött men bestämd!

publicerat i allmänt;
 
Sita dagen i dag & nu är det lediga dagar 3 sen börjar vår semester på måndag men det är ledighet över lag så det kvittar vad den kallas *S*
 
Jag hade bestämt att träna efter jobbet men var trött när jag åkte hem, men jag la mig en stund på soffan öppnade upp här hemma & vips så somnade jag.
 
Vaknade upp efter ca 40 min då hade jag ingen lust alls att träna, men jag är bestämd så jag tog på mig gick ut på en pw 45 min nu hemma & ätit ett ägg, och denna goda protein pudding.
 
Har man bestämt bör man hålla det till sig själv, lika väl som man lovar något till andra. Snart skall jag hoppa in och duscha för maken räknar nog ner sina minutrar till 18 då han slutar ...men han har 6 veckors ledighet & det är han väl unnad.
 
Nu skall det njutas ...
 
Vad har ni hittat på i dag?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Slitit i gruvan som vanligt så inte mycket nytt under solen ;-) Den puddingen är så god!

Kram

2:a kommentar, skriven , av Gabriella :

Skönt med en pw!!

3:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Vilken pudding är det? Liknar inte propud iaf.... Har jobbat, passat lillkillen, lagat mat.

Svar: Jodå 😁 skall ta bild nästa gång ha en fin kväll
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Jennifer:

Så skönt med powerwalk :D

Jag har jobbat och sen umgåtts med min pappa och min son :)

Svar: mysigt det oxå :)
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :