Utegym ..

publicerat i allmänt;
 
Ja man får passa på att dra några tag när man ser ett utegym när man är på roadtrip som vi var i går och hittade detta lilla utegym..
 
Ett sådant borde finnas lite varstans hade varit trevligt, man får inga vikter här utan ens egen vikt eller del av det. Här gör jag några övningar för ryggen som kändes bra.
 
Att träna ute är super skönt, men kanske lite varmare än vi hade i går men jag hade ju ok kläder på mig så det var lugnt. 
 
Har du tränat på något utegym i sommar?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad härligt och jag har inte hunnit träna på utegym ännu! :-D Kramis

2:a kommentar, skriven , av Amanda:

Så kul med utegym<3

3:e kommentar, skriven , av JoJo:

det finns ett utegym nära mig men har inte tränat på det i sommar. nästa sommar kanske :P kram och fin kväll snyggo <3

4:e kommentar, skriven , av Jennifer:

SÅ härligt :D Ja någon gång under sommaren har jag det då vi har ett här i området där jag bor ;D

5:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Nej, jag tränar aldrig. Men här finns utegym.

6:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vi har ett par utegym alldeles nära där vi bor och med utsikt över vattnet och där tränar jag då och då när jag är ute och går. Kan inte tänka mig att gå på ett gym inomhus som är bullrigt och svettigt.
kul att du prövade detta för det är riktigts könt att gymma ute.
Kram!

7:e kommentar, skriven , av elin:

Kul med utegym!<3

8:e kommentar, skriven , av Ida:

Tycker det är så smart med utegym! :)

9:e kommentar, skriven , av ullie:

va härligt me utegym vi har faktiskt lite här på firtidsgården öxnegården heter den flera mil spår o så en slags utegym avd jätte bra .
vännen ja har haft jätte ont i mitt knä i nästan ett år dokt här drog ut på det så när ja kom till ortopeden blev det op som ja gjorde i juni Det va alldels för mycket att göra o det hjälpte inte speciellt mycket så hade varit bäst med att byta ut hela knät som de kanske måste göra nu nästa gång.
har massa värk i det var dag o kan inte g å längre sträckor o med mitt hemtjänst jobb o gå cuýkla springa trappor är inte så bra.
skulle börjat halv tid utav mina 87 '5 men blev sjukskriven igen suck inte kul o deppar
kram fina vännen nu vet du lite mera o ja sen har ja diskbrock i ryggen på kotorna me men ja skit me kärringen

10:e kommentar, skriven , av Lillemmish- mode - inspo - mamma till wille:

så härligt =)

ha en fortsatt bra dag
kram

11:e kommentar, skriven , av znogge:

Inte en enda gång men visst är det praktiskt och bra. Blir vanligare och vanligare tror jag.

Kram och god tisdag!

12:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag har ingen aning om det finns något utegym häromkring.
Har aldrig sett något.

Kram och ha en fin dag!

13:e kommentar, skriven , av Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Det är ju så smart med utegym, tycker det finns lite varstans här i Stockholm :) Har ett tio minuter hemifrån som jag varit och tränat i en del i sommar :)

Kommentera inlägget här :