Vad äter folk?

publicerat i allmänt;
 
Inte för att man tittar efter vad folk äter men går dem förbi en kan man inte undvika det heller, jag undrar ibland om folk äter så mkt hemma oxå eller för att det finns så mkt gott på plats.
 
Själv unnar jag mig en crossaint mellan varven men annars rätt likt från hemma, men tilläggas att det slinker ner vattenmelon oxå på morgonen samt ett glas skumpa eller ett halft ...
 
VIsst vill man äta gott och här frestas det med för mkt av det goda, men sen kommer man hem & allt det goda har lagt sig där det inte alls är bra.
 
Så får man jobba bort det & jag som tränar vet hur drygt det kan vara att göra om samma sak 2 ggr, 
 
Äter du mkt extra på din semester?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Geddfish:

Inte nämnvärt mer. Äter rätt gott hemma, så inga utsvävningar imponerar alltid.
Sen promenerar jag omkring mycket mer på semestern. Så det jämnar ut sig.
Bara vara, är rätt gott.
Kram!

2:a kommentar, skriven , av znogge:

Lite mer men jag försöker hålla det inom rimliga gränser. Är ingen frukostmänniska så någon större fara är det inte.

Kram <3

3:e kommentar, skriven , av amanda:

Åå finns inget bättre än Vattenmelon!!<3

4:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Jag tror de flesta äter mer på semestern!

Svar: Ja nog är det så :)
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Annelie:

Jag äter inget annorlunda utomlands mot vad jag gör hemma..

Kramar om.. // Annelie

Kommentera inlägget här :