Vilken dag?

publicerat i allmänt;
 
Vaknar några gånger under natten, tänker för mig själv varför kan man bara inte sova HELA natten liksom. Men jag är glad att sova alls, sen påverkas jag av värmen det blir lätt varmt i rummet ..
 
Sista gången jag var uppe undrade jag vilken dag det var, man blir förvirrad när man bara jobbar,sover, äter. Tur att det är under den korta tiden innan man säger hejd å för 4 veckor ...
 
Fick min leopard kjol i går super fin dock lite lång men kan vika resårbandet 1 gång så blir den toppen, annars ber jag min väninna att sy upp den.
 
Nu blir det kaffe sen en sväng ner på gymet :)  hur ser din dag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Trist när det är svårt att sova och oftast ältar man saker som hänt under dagen och har svårt att släppa vissa saker. Jag går gärna en promenad innan jag går och lägger mig och det hjälper och sedan har vi öppet fönster både i sovrummet och i vardagsrummet så det blir genomdrag. Har hela året sovrumsfönstret uppe. (Men är det buller utanför så blir det ju knepigare förstås.)
Kul att kjolen passade. Du får säkert användning för den.
Här har vi strålande sol än så länge, en fin sommardag. Har en del plugg inför kommande jobbresa, emn sedan blir det nog lunch på stan och långpromenad.
Önskar dig en fin torsdag.
Kram!

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Vi får bloggbesök av en gammal bloggbekant så nu väntar middagsinköp!

Kram och ha en bra dag!

3:e kommentar, skriven , av Kattis:

Samma här, har jättesvårt att sova hela nätter igenom just nu pga av värmen! Idag har jag varit ute och sprungit och resten av dagen tänkte jag ägna åt lugna aktiviteter som serier och läsa!😛

Svar: Låter ju mysigt 💖
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :