Åt gjorde vi med ...

publicerat i allmänt;
 
 
 
Ja äta bör man ju även om man inte är hemma *s* så vi valde att gå in på Rosiè mcgee mitt över tivolit för sen gick vi in på tivolit. Blev ju inte det allra nyttigaste he he , jag fick senare ont i magen pga jag inte äter bröd & pommes annars.
 
Men ju mer vi gick så blev det bättre, men gud vilken god hamburgare wow även pommes med dipp mums mums och ett bra pris oxå.
 
Jag visste där var gott för jag har varit där en gång för länge sedan så var det oxå nära till tivolit och det var ju en fördel.
 
Har du provat maten här? 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra:

Gud så mysigt ,kramar⭐️

2:a kommentar, skriven , av Lars Gustafsson:

Ser stämningsfullt ut.Säkert gött osså Hur går det I julstöket? FRÅGAR Tomten från Chiang Mai God jul på dig

3:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Dett lät och såg gott ut, mysigt.
Nu är kvällen sen så jag säger John Blund natti. Kram 💝

4:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Ser ut att vara ett mysigt ställe.
Jag har aldrig varit där, länge sen jag var i Danmark.

Kram och ha en fin Tredje Advent!

Kommentera inlägget här :