Glad måndag

publicerat i allmänt;
 
Åt lite pepparkakor i går kväll när jag tittade på min serie, med ädelost på mums fillibabba. Sovit som en stock i natt borta bra med hemma bäst *s*
 
I dag har vi bokat att ses på stan jag & mina 2 döttrar för en julfika då mina döttrar inte är  på stan så ofta heller. Kunde vara mysigt sen jobbar maken min så han kan inte heller följa med. Men det skall bara vara vi tjejer*
 
Jag skall möta upp den yngsta på hennes jobb sen möter vi upp den äldsta på stan är det tänkt. Måndag och vad står på planeringen? jepp inget alls men såå skönt det är ...
 
Njuter av kaffet och bloggen 
 
Hur ser din måndag ut?
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bakom dörr nr. 11:

Kikar in för att önska dig en fin start på veckan.
Hoppas du inte stressar för mycket innan jul.
Kram Pia

2:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Mysigt med fikastund med dina tjejer.
Här hos mig händer nog inte så mycket idag.
Har inget planerat.

Kram och ha en fin dag!

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Den får bli i återhämtningens tecken :-( Hoppas du får en piggare dag!

Kram <3

4:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Ska bli barnpassande en stund i eftermiddag.

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Alltid mysigt att träffa de "sina" tycker jag och bäst att passa på om de heller inte bor i stan så att det blir så ofta ni ses.
Har har vi varit på utflykt hela dan till en vacker grannstad men en del ärenden att ordna med så lite jäktigt blev det på slutet. Så det blev baar en halv "njutflykt" för de är helt froa från jäkt och att passa tider.
Önskar dig en fin kväll.
Kram!

Kommentera inlägget här :