Monday here i come

publicerat i allmänt;
lånad bild
 
 
Måndag och ny vecka igen, man hinner ju knappt med i svängarna *s*   ville gå upp i tid då jag har en avtalad tid med chefen, för mig är morgonen viktig när jag har chansen att hinna ta det lugnt.
 
Vill ju dricka kaffe & blogga i lugn & ro innan jag ger mig iväg. Även i Malmö har det snöat lite, ja inga mängder men alltid en början.
 
Jag brukar säga att den enda dagen jag vill ha vitt är på julafton. Aja man får se för det blir ju julafton oavsett. Ja mina planer nämde jag igår efter mötet blir det hem till min väninna för att sy dotterns gardiner.
 
Sen en sväng på stan så man får klä sig varmt, hade ju tänkt lite snyggt men nu får jag överväga mer varmt & praktiakt. 
 
Trevlig måndag alla fina..
 
Vad hittar du på denna dag?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Jag har återvänt till gruvan och i eftermiddag blir det besök hos Lilla S. Men helt otroligt att det redan är måndag igen...

Kram

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Jag vill också bara ha vitt på julafton och ha en fin dag! :-D Kramis

3:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag skulle egentligen till kuratorn under förmiddagen men det blev avbokat så jag får en hemmadag.

Ha en fin dag!
Kram

4:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Jag håller med, det räcker på julafton! Här har vi lite snö nu. Har varit en sväng hos Yngsta, B5 ville dras runt på pulka och hon får inte ta i, så jag gjorde det. De hade en dm ungefär, bara 1½ mil härifrån!

5:e kommentar, skriven , av Znogge:

Testar bara för att se om det fungerar att kommentera med båda webbläsarna.

Kram och god kväll <3

6:e kommentar, skriven , av Helen :

Låter trevlig Månd som du har, ska hem och träna nu, sitter på tåget, kram

7:e kommentar, skriven , av Helen :

Låter trevlig Månd som du har, ska hem och träna nu, sitter på tåget, kram

8:e kommentar, skriven , av Helen :

Låter trevlig Månd som du har, ska hem och träna nu, sitter på tåget, kram

Kommentera inlägget här :