Nya...

publicerat i allmänt;
 
Kände nog att våra lexington muggar hade gjort sitt, och förväntan att dom skulle hålla längre hade vi nog, men men det blev nya muggar på IKEA helt vita muggar med skön känsla lagom format.
 
Blir nog super bra, även tallrikar och sånt blev det nytt i vitt, en ny vit lampa i vardagsrummet blev det på ikea igår. Men nu är det fredag & vi hade vår i går då maken jobbar nätter fram till onsdag.
 
Jag skall efter dotterns jobb följa med henne hem & sova över där till söndag middag då maken hämtar mig. Hitta på lite skoj med barnen gå ut på lekplats som dem gillar. Skall ta med min kudde för den är viktig för att jag skall sova gott.
 
Nu skall jag njuta av mitt kaffe..
 
Vad skall du hitta på denna fredag?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Idag blir det att åka o handla mat.Vi ser nu om det blir Kokkola
Ha en bra fredag

Kram,,kram

2:a kommentar, skriven , av Anni:

En skön kopp att dricka kaffet ut gör så mycket. Och som du säger är det faktiskt inte priset eller märket som avgör kvalitet och livslängd, även fast vi ofta luras att tro det. Njut av din dag nu! Jag ska iväg och fixa mina naglar, packa lite sommarkläder och snart, snart går jag på en vit strand...Kram och ha en fin fredag, helg, God Jul samt Gott Nytt År :) Länkar till min reseblogg på min sida. Så längtar du efter lite sommarvärme är du välkommen in. Vet inte hur ofta vi har fungerande WiFi men uppdaterar när jag kan och får tid över :)

3:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad kul med lite nytt till hemmet och ha en fin dag! :-D Kramis

4:e kommentar, skriven , av Znogge:

Vilken mysig helg som väntar! Vi skulle behöva byta ut våra mattallrikar men nya är ofta 2 cm för stora för våra skåp. Lite surt minst sagt :-(

Kram och ha en härlig fredag <3

5:e kommentar, skriven , av Emelie Eriksson:

Men så mysigt det låter! Jag jobbade ner till Göteborg idag och börjar inte jobba förrän 18 imorgon, så blir å handla sista julklapparna här nere :D

6:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Den har minst sagt gått i racerfart, först nu ikväll jag fått igång datorn...

Kommentera inlägget här :