Outfit

publicerat i kläder;
Blev ett par skinnimitationsbyxor & även en beige off shoulder tröja som jag även klickade hem i grått. Men fick byta byxorna en storlek upp för dom var mindre i storleken än vanligt.
 
Har alltid 42 men ibland kan det vara så att byxor är olika som i skor alltid 40 men ibland får man gå upp eller ner en storlek.
 
Super läckra var dom irl sköna dessutom & jag gillar dekoren på benen i silver knappar, men nu har jag satt köpstopp för kläder dec ut.
 
Hoppas kunna hålla det, eller fram till rean allafall, kan ju hitta nåt billigt :) ha ha 
 
Går du på december rean?
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Nej, det gör jag inte. Handlar när jag behöver något och numera verkar det vara rea titt som tätt!

Kram och god kväll <3

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Nej, jag är inte så mycket för reor. Handlar när jag vill ha något. Men nu är jag välekipperad efter rundan med en "personal shopper". Billigt blev det inte, men det visst jag. Och jag är supernöjd med allt.
Fint att du blev nöjd med dina kläder, nog så viktigt. Tröjor och byxoe går ju alltid åt...
Kram!

3:e kommentar, skriven , av ejmis:

Så snyggt!! Vart har du handlat?
Jag gillar REA men springer ALDRIG på december-rean.

Svar: köpte på hm :)
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :