Överförväntan

publicerat i allmänt;
 
Ja det gick över förväntan på medarbetarsamtalet och det var ett givande möte, stannade kvar hälsade på kollegor och lämnade 2 klappar till 2 vårdtagare.
 
Som blev överförtjusta i att se mig, dem undrade om jag skulle jobba men fick säga att nej så är det inte ännu tyvärr, men jag saknar jobbet.
 
Tog en promenad till väninnan där vi fixade det som skulle, sen åkte vi tillbaka till stan gick runt och sen tog vi en latte, sen åkte jag hem. Kändes att jag varit uppe tidigt i morse redan 06.30.
 
Nu blir det bara lugnt & skönt hemma i värmen ..
 
Trevlig kväll på er 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Angelica Wåhlin:

Så kul att det gick så bra!!

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Skönt att samtalet gick bra.

Kram och god kväll <3

3:e kommentar, skriven , av ullie:

va skönt det gick bra känner mej alltid lite olustig innan såna samtal men ofta går det ju bra

ja gud så ja saknar jobbet . ska lämna sjukintyg i veckan så då får ja träffa några hoppas ja
detär så härligt med lite kaffe o tjat sånt lever vi på nu :D
kramiz o ja det är samma här hoppas ditt går framåt i vartfall kram

4:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Krya på dig kram 💚 ha det fint!

5:e kommentar, skriven , av Annelie:

Hej igen, hur har du det..??

Tänk att det snart är julaftonen,, denna tid har gått fort, då jag var i Uppsala i 4 veckor.

Sköt om dig.. // Kramar Annelie

Kommentera inlägget här :