Tomtar mm...

publicerat i allmänt;
 
 
Andra advent är det ju och man har tänt sitt andra ljus, vi gjorde det hemma men var oxå hembjuden hos dottern ..så vi hade med en liten julblomma dit.
 
Hon hade super goda bakverk med saffran mums och pepparkakor, tomtar, godis, clementiner gott kaffe tända ljus och julmusik, kan det bli bättre en advent?
 
Väl hemma gjorde jag kyckliggratäng som nu vi ätit, gott gott var det. I morgon skall jag upp tidigt och iväg för jag har medarbetarsamtal klockan 09.00.
 
Sen efteråt skall jag hem till min väninna som skall hjälpa mig sy upp ett par gardiner till dottern, sen blir det en tur på stan & shoppning kanske har ju ett presentkort liggandes *S*
 
Trevlig kväll 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Veiken:

Mysigt att fira 2 advent tillsammans med dottern och en massa godsaker. Ha en fin vecka! Kram

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Lycka till på medarbetarsamtalet! Är ju alltid bra att diskutera genom arbetssituationen.

Mysigt med adventsfika hos dottern. Här blev det tända ljus , pepparkakor ocj lunch med vänner. Kvällen blev extra festlig med champagne lite färsk hummer och annat gott. Ville ju också vara med på nobelfesten på vårt sätt-
Önskar dig en trevlig tur på stan.
Kram!

3:e kommentar, skriven , av FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling:

Så mysigt :)

Kommentera inlägget här :