Avklarad ...

publicerat i allmänt;
 
Då var min måndag avklarad kort men intensiv om jag säger så, bestämde mig för att ta en promenad hem, även om det små regnar ute kunde det vara skönt.
 
Väl hemma gjorde jag en mugg kaffe samlar mig lite för att snart ge mig ner på gymmet idag faktiskt. Blir taco middag idag det var länge sedan vi åt det.
 
Känner mig pigg även i dag men jag tar det lugnt så det inte slår tillbaka. Men det känns bra alla fall & det gör mig glad ..
 
Ja mycket mer än så är inte min måndag :) men det räcker mer än väl i dagsläget 
 
Hur ser din måndag ut?
 
Kram 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad härligt med promenader och gym och ha en fortsatt trevlig dag! <3 Kramis

2:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Men så härligt jag tänkte oxå ge mig ut på promenad innan regnet hindrar mig ☺️Synd vi inte bodde närmare då kunde vi gjort sällskap 😘Kram

Svar: Ja verkligen blev även 15 på gymmet här 👍kramiz
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Här öser det ner och har gjort hela dagen. Men jag har varit hos lillprutten så det gör inte så mycket :)

4:e kommentar, skriven , av Veiken:

Oj synd att det regnar, men efter regn kommer solsken.... Skönt att du tar det lugnt och är rädd om dig! Kram

5:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Din dag låter skön och bra!
Jag ska inte klaga på min heller. Tvättstugan är klar. Småregnade i morse, men sen bara grått.
Ha det fint! Kram

6:e kommentar, skriven , av Sussi:

Ibland är det skönt att gå. Rensar tankarna lite :) Kram

7:e kommentar, skriven , av Ditte:

Låter som en bra dag och skönt att promenera hem för ofta rensar man huvudet när man går.
Fint att du känner dig glad för det är viktigt.
Stor kram!

8:e kommentar, skriven , av Diana:

Sol, bad och spa var det här kram

9:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Skönt att du kände dig pigg och bra att du är uppmärksam.

Hoppas du får en fin dag!
Kram

10:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

God morgon! Här är det soligt o kyiigt väder idag, Tisdag
Hade en bra måndag.Håller på o blir förkyld, så ingen vattengympa.Det blir en vilodag, vilket behövs
Ha en fin tisdag
Kram

11:e kommentar, skriven , av MALIN SUNDIN - MOM TO BE:

Vilken vacker bild :)

12:e kommentar, skriven , av Marie:

Trött igår, det är jag alltid på måndagar. Kommer hem och orkar inte göra ngt, la mig tidigt så pigg idag. Idag blir det träning 11.00:-)

Kommentera inlägget här :