Blommigt

publicerat i allmänt;
lånad bild
Ja blommigt är ju hett i vår & sommar hittade dessa shorts på nätet som ser sköna ut, jag gillar knappar i gylfen så kanske blir det ett par vi får se.
 
Shorts är ett super skönt plagg tycker jag man behöver inte tänka på hur man sitter tex man kan röra sig fritt, men sen är jag en klänning på kvällen när man skall ut & äta om man är utomlands tex.
 
Men till vardags hemma bär jag helst shorts och har en hel del men vill gärna ha några med mönster på, ja man tror att det är att vara ute i god tid, men ack nej jag tittade på ett par sandaler och dom var slut redan!
 
Är du ute i god tid med vår & sommar kläder?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Biggeros:

Ursnygga!! Gillar med rosor på=) Det bästa plagget under vår och sommar för mig. Då räcker det med ett enfärgat linne=) kram

Svar: precis :) toppen fin kväll kramiz
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Inte speciellt faktiskt utan jag väntar tills värmen är här!

Kram och ha en fin kväll!

3:e kommentar, skriven , av MALIN SUNDIN - MOM TO BE:

åh vilket härligt mönster

4:e kommentar, skriven , av ullie:

åh vilka härliga ser jätte goa ut
fin torsdag kramar

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Köper inte kläder så ofta så jag är nog aldrig ute i god tid.

Kram och ha en toppendag!

6:e kommentar, skriven , av Diana:

Ursöta kram

7:e kommentar, skriven , av starsinlife.blogg.se:

Jättesnyggt!

8:e kommentar, skriven , av bi:

Gu va snygga jag gillar mönster och rosor är supersnyggt ju ! Var finns de att köpa ? Kram ha det fint 💛🌞

Kommentera inlägget här :