En från Kreta

publicerat i allmänt;
 
Hemma då & fredag efter jobbet åkte jag hem till min väninna & fikade pratade lite skit sen tog jag bussen hem igen för jag var så trött. 
 
Väl hemma möts jag av ett rent hem så det betyder att jag inte behövde göra annat än att bädda & vädra lite, skall ta mig en slappe stund i soffan och kolla min serie ORANGE IS THE NEW BLACK  där jag inte har så många avsnitt kvar.
 
Sen blir det nästa serie ha ha får se vilken, syrran tipsade mig men det har jag ju glömt, får ringa henne sen. Då var det löning eller bidrag kanske man får säga är ju inte så fett från försäkringskassan precis.
 
Bjuder på en Kreta bild så här på fredag eftermiddag 
 
Hur ser din fredag ut?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Mysigt att träffa din väninna och skönt att komma hem till en nystädad lägenhet. Bra början på helgen.
Här har det varit roligheter med barnbarnen och de är nu återlämnade i Uppsala. Mysigt att åka tåg med dem, tar bara drygt 35 minuter.
Var inom fotobutiken och tittade en gång till på den kamera jag tänkt köpa, men blev lite osäker. Valet står mellan två så jag har lagt undan båda tills i morgon.
I övrigt blev det lite titt i butiker på vägen hem och jag gillar verkligen både Zara home och H&M home.
Passade på att köpa med lite kinesiska ingredienser hem till kvällens middag.
Och en lugn hemmakväll med "På spåret" och Skavlan väntar.
Kram!

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad härligt att ditt hem är nystädat och du får ha en mysig kväll! <3 Kramis

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Vilken alldeles underbar bild från Kreta! Själv har jag mest kopplat av. Varit på bibblan, läst ut en bok, promenerat med Miss E och tvättat lite. Inte så spännande men vardagspyssel som ska göras. Tyvärr kom jag inte hem till ett välstädat hus men det är smällar man får ta ;-)

Kram och trevlig kväll <3

4:e kommentar, skriven , av Bella:

Underbar bild!

Svar: Tack snälla ❤
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Carro:

underbara Kreta!!

6:e kommentar, skriven , av Miss Baby Peaches:

Vilken härlig bild!

Kommentera inlägget här :