Hjärta till hjärta

publicerat i allmänt;
 
Snö of Sweden har en massa fina smycken när det var alla hjärtans dag kom maken hem med dessa örhänge och halsband som matchar.
 
Lagom storlek och jag kan ha det i vardagen även på jobb. Jag gillar smycken och det är alltid kul att ha set som det jag fick.
 
jag halv ligger i soffan kollar sex and the city och har planerat att äta lite keso med makrill, måste äta upp keson sen går den ut.
 
Blev ingen träning så jag tar igen det i morgon i stället :) 
 
Njut av kvällen 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av JoJo:

så fina smycken! :D älskar satc, bästa serien som finns enligt mig! kram snygging och ha en fin kväll nu <3

Svar: Håller med har tänkt tatuera in det 🤘kramiz
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av znogge:

Så fint! Smycken får man inte nog av :D

Kram

3:e kommentar, skriven , av MALIN SUNDIN - MOM TO BE:

vilket fint smycke

Svar: Tack snälla ❤
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Freja:

Så fin present! Ta hand om dig

Svar: Tack bästa du å detsamma ❤
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Men så fint smycke,kramar o ta hand om dig

6:e kommentar, skriven , av ullie:

Att de kan ibland de där karlarna =) Jätte fint verkligen hjärtan är speciellt me

ja fick sovmorgon jätte härligt

fin onsdag kram

7:e kommentar, skriven , av starsinlife.blogg.se:

Jättefint!

8:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Fina smycket du fick.

Kram och ha en skön dag!

9:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Fina smycket du fick.

Kram och ha en skön dag!

10:e kommentar, skriven , av Fru Eriksson:

Wow så vackert!

Kommentera inlägget här :