Otroligt alltså ...

publicerat i allmänt;
 
Otroligt alltså när jag läste att den gamla godingen nokia 3310 skall komma tillbaka, nu blir det nog en rolig grej bara kan jag tro för här finns ju inte så man kan ha nätet & länkar och allt som finns idag.
 
Om dem inte gjort om den invändigt det återstår att se, men roligt är det för den mobilen var en stor favorit på den tiden :) 
 
Tror nog många som hade den håller med mig, ja man ser att vissa saker kommer tillbaka sen förr. Vet inte när den kom ut och när den slutades säljas.
 
Men nu återstår det att se hur den blir.
 
Hade du någon 3310?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Ja, det var en bra telefon. Den behövde man inte ladda i ett kör...

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Jodå, vi har några stycken som ligger i lådorna. Och som vanligt kommer det mesta tillbaka.
Kram!

3:e kommentar, skriven , av Veiken:

Det kan hända att jag har en 3310 liggande i någon låda.... Får leta när jag kommer hem.. Den är ju kult! Kram

4:e kommentar, skriven , av bi:

En sådan har jag haft och maken har en fortfarande hahaa .. ha en fin lördag 👍🌷🌞

5:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Den var toppen. Sigge köpte en blå och jag valde en röd. Och jag var SÅ nöjd med den.
Nä, den drog ju inga batterier, när man inte kunde surfa med den!
Lördagskram 💙

6:e kommentar, skriven , av ullie:

jodå vi e re i familjen som haft var sin en riktigt nostalgi men hur det blir nja det undrar ja ...
fin kväll vännen

7:e kommentar, skriven , av Diana:

Nostalgi :) kram

8:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag hade en 3310.
På den tiden tyckte jag att den var fullt användbar.
Jag har nog någon liggandes kvar i ett skåp fortfarande.

Ha en toppendag fina du!
Kram

9:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Alltså dessa gamla mobiler var ju lite bättre än dagens som man måste ladda stup i kvarten:) kanske ngt för mig haha ha säkert någon gammal goding liggandes i lådan.kramar

10:e kommentar, skriven , av MALIN SUNDIN - MOM TO BE:

åh nostalgi, min första egna telefon!

11:e kommentar, skriven , av JoJo:

jag har haft en sån, bästa telefonen jag nånsin har haft. den tålde fan allt utan att gå sönder. haha! :D kram snygging <3 ha en fin söndagskväll!

12:e kommentar, skriven , av Carro:

det var min första mobil hah!

Kommentera inlägget här :