Vem där?

publicerat i allmänt;
 
Jag sov som en stock efter ha tagit en atarax igår bara för att vara nästan säker på att slippa vakna i natt o tänka jobb, tog den lite sent så klockan 10,00 sov jag ännu. Jag vaknade av att det ringde på dörren..
 
Jag tänkte vem är det då jag inte bestämt något och så tidigt, upp yrvaken på med morgonrocken och tittade i hålet och där stod dottern med skruffs ..
 
Ett spontan besök sa hon och så gick timmarna lille skruffs somnade i sängen 1,5 timme så det blev frukost och snack tills dem åkte hem igen.
 
Jag hade planerat söndagen som vilodag då jag blir väldigt trött dagen efter den pillan, så jag har sovit nu 1,5 timme själv. Skönt även om jag gärna hade gjort annat så lyssnar jag på min kropp extra noga nu.
 
Blir bara tv och film denna söndagen, jag har nyss gjort en mugg kaffe och slappar i soffan surafar runt lite & så mannen jobbar så jag är ensam hemma.
 
Hur ser din söndag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Biggeros:

Här slappas denna Söndag=) Igår var det även lugnt framför TV och Tacosmys🤗Så mysigt med lille Skruff och dottern på ett FM besök. Ta hand om dig. Kramiz

2:a kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Här har söndagen varit lugn......det har kommit snö....
Ha en fin söndagskväll

Kram

3:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad mysigt att dina ögonstenar kom på spontanbesök <3 Kramis

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Så roligt med överraskande besök av de dina och fint att du lyssnat på kroppen och vilat dig i form. Säkert behövligt.
Stor kram och trevlig kväll.

5:e kommentar, skriven , av ullie:

Men lille gos så söt o va jäte kul o få lite besök så där när det är någon man tycker mycket om då gör det ju inget

ja du söta va rädd om dej lyssna va kroppen säger <3
kramar o fin måndag

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Mysigt med spontanbesök.

Ha en fin början på veckan.
Kram

7:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Vilket mysigt besök! Vi var en liten sväng hos vår lille prutt, annanrs gjorde vi inget särskilt.

Kommentera inlägget här :