Åka gratis ....

publicerat i allmänt;
 
Har inte åkt buss på ett tag tittade på kortet och där var 21 kr kvar så jag fyllde på det på nätet, vilket var dumt för det tar 24 timmar innan man kan se det & då kan man inte åka heller ...
 
Men åkte gratis till stan träffade nya chefen och det var väl ok, men ångesten kom krypande och efter att jag varit där gick jag till min väninna som bor i stan så vi åt frukost tillsammans.
 
En trötthet kom som suprise jag bara kände att jag kunde somnat där på hennes soffa, fast jag drack 3 koppar kaffe, men det gjorde jag så klart inte ...
 
Maken hämtade mig & han skall in extra o jobba snart, trist men så är det ibland. I morgon skall vi hämta vår nya bil äntligen :) jag får kolla på farmen bla och SKAM såg jag alla avsnitten i går ....
 
Bilden från i somras när vi varit i Västervik & på vägen hem hittade vi denna vy jag älskar den ...
 
Skön kväll 
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av JoJo:

jag åker typ aldrig buss längre sen jag skaffade körkort och bil, men ibland är det skönt att ta bussen när jag är för trött för att köra. haha xD ha en fin kväll puman!! kramis

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Jobbigt att ångestkänslan kommer krypande så. Arbetet är en så stor del av tillvaron att man vill det ska kännas bra. Hoppas det ordnar till sig.

Kram och ha en bra kväll!

3:e kommentar, skriven , av TantGlad:

Buss var det eeeeeevighetsersedan jag åkte. HUR GÖR MAN??

Vad spännande med en ny bil!!! Jag har haft en nybil 3 ggr i mitt liv och känslan då man hämtar sin nybil ÄR over the place liksom.

Ha en fin kväll vännen och STOR KRAM

4:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Vad tycker du om Farmen? Jag undrar hur de hittar så många knäppa människor varje år!?

Svar: Ha ha ja du det undrade jag med ..men roligt är det ändå ha ha a ha ha en skön kväll kram ❤
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Freja:

Ta hand om dig finaste Eva!

6:e kommentar, skriven , av Veiken:

Tråkigt när ångesten kommer.... hoppas att din nye chef är ett guldkorn. Det behöver man idag! Sköt om dig! Kram

7:e kommentar, skriven , av Diana:

Tråkigt med ångest hoppas de blir bättre kram

8:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

God Morgon!
Tråkigt med ångesten. Hoppas att det är bättre nu
Ha en fin tisdag
Kram

Kommentera inlägget här :