Älskade pappa

publicerat i allmänt;
 
I dag för 81 år sedan föddes min älskade pappa som hade haft födelsedag om det inte vore för att han gick bort på tok för tidigt, han lämnade jordelivet redan då han bara var 56 år gammal.
 
Jag kommer i håg det som i går och hur vi kämpade och hoppades att han skulle återhämta sig, men då dem hade amputerat bort båda benen så förstod vi att oavsett så hade pappa aldrig velat leva så, det hade han påtalat massor av gånger ..
 
Men nu är han i himlen med lilla mamma & dem har det nog så bra tillsammans, så vill man tro och det är det som räknas för mig. Saknade finns så länge man lever & man få ta tillvara på alla minnena.
 
Livet är ingen själklarhet alls, man skall vårda livet & ta hand om sina nära & kära, sen går det kanske inte alltid av olika anledningar men livet är för kort för att sura & låta dagarna bara gå...
 
Älskade pappa du var en stor förebild för mig och så älskad saknaden är enorm och jag gråter ofta i mitt hjärta av saknaden av dig & mamma ...
 
Vila i frid <3 <3 <3 
 
Er dotter <3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Veiken:

Saknaden efter nära och kära går aldrig över, men lyckan över att just dom var mina, väger upp mycket! Stor varm kram till dig!

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Massa pussar & kramar till dej moren♡
Lav u din stora tös

3:e kommentar, skriven , av bi:

Saknad efter någon som inte finns längre med oss kommer man nog aldrig över ❤ Kram fina du ❤

4:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Sorgen kan blekna, men saknaden kvarstår alltid.
Varm kram 💗

5:e kommentar, skriven , av Gittan:

Saknaden är alltid kvar. Min pappa har varit borta snart 10 år och tänker mycket på honom. Visst är det en jobbig del av livet när ens föräldrar inte finns kvar längre.
Stor och varm kram till er.

6:e kommentar, skriven , av ullie:

Sorgen finns alltid där även om den bleknar försvinner den aldrig ja 56 är ingen ålder då dog min moster i den åldern me halva livet kvar men är man sjuk ....
jodå de har det bra tillsammans det är ja övertygad om .

7:e kommentar, skriven , av Znogge:

Så fint du skriver om din älskade pappa. Min dog också på tok för ung och det har varit en sorg...

Kram <3

8:e kommentar, skriven , av JoJo:

sorgen och framför allt saknaden finns ju alltid där oavsett hur många år det går :(
kram snygging <3

9:e kommentar, skriven , av TantGlad:

Så fint skrivet, och jag förstår din saknad. Han var ung då han gick bort. Men nu får dina föräldrar vara tillsamans igen.

Varma styrkekramar och tankar till dig.

10:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Fint skrivet om din pappa,så tråkigt att han gick bort så tidigt.

Varm Kram och ha en fin dag!

11:e kommentar, skriven , av Ditte:

Fina tankar! Och saknaden efter nära och kära har man alltid med sig och just födelsedagar och stora helger blir den så mycket mer påtagligt.
Stor kram och tankar till dg.

Kommentera inlägget här :