Delhis vackraste händer ...

publicerat i
 lånad bild
 
I kväll på svt1 klockan 21.00 kommer en mini serie i 3 delar och 1 timme per gång alldeles lagom och vad det hanldar om kan ni läsa själv...
 

 

Göran Borgs tillvaro är hopplös. Relationen till dottern är sämre än någonsin och exfrun kan han inte släppa. Då det verkligen inte kan bli värre i Görans liv får han sparken från sitt trista jobb. Då gör Göran något högst oväntat - han följer med på en resa till Indien. Det blir en resa i kulturkrockens och kärlekens tecken, på ett ställe väldigt olikt Göran Borgs älskade Malmö.

 

Hoppas den är bra för jag skall se den i kväll ..

 

Kram <3

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Jag har läst den, boken var okej. Så vi ska titta ikväll hade vi tänkt☺/Ezter

2:a kommentar, skriven , av ullie:

he he precis den ja sitter o tittar på o blir skrattig då ja förstår det :D

Hoppas er dag varit bra här är mest chill o handla lite Känner mej helt trött oså börjar en lång ny vecka ha ha ja ja men det får gå .
ja ska kika lite till på filmen kramar

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Jag såg halva men får väl komma till skott och se resten också. Dessutom så väntar en tur till stora staden :D

Kram och ha en härlig måndag!

4:e kommentar, skriven , av Annika:

Tyvärr såg jag inte den i går kväll men ska lägga detta på minnet så jag kan kolla på den vid nåt annat tillfälle. Vill önska dig ett riktigt gott nytt år. Även om det redan har gått ett par dagar. Ha det gott. Kramelikram

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Den såg jag inte, hoppas att den föll dig i smaken.
Jag tittar som vanligt bara på Kunskapskanalen på tv;n.
Resten tittar jag på play-tv på laptopen.

Ha en underbar dag min vän!
Kram

Kommentera inlägget här :