Filmtips

publicerat i Filmtips;
lånad bild 
 
Mina tårar rann och jag blev verkligen berörd och tror ingen kan lämna filmen oberörd, detta är en sann berättelse om en av många familjer som var i Thailand när tsunamin slog till ...
 

The Impossible (2012) - Maria, Henry och deras tre söner är på semester i det tropiska Thailand. När familjen njuter av solen vid poolen slits paradiset i bitar av den enorma våg som drar med sig allt i dess väg och splittrar familjen. Baserad på en sann historia om en av de tusentals familjer som drabbades av den ofattbara katastrofen 2004.
 
Av mig får den 4/5 
 
Ha näsduken bredvid 
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Amanda:

Den måste jag se!

Svar: Ja gör det :)
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Tack för filmtipset.

Ha nu en underbar Fredag!
Kram

3:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Nja, det vet jag inte om jag orkar titta på. Ha en fin fredag iaf!

Svar: Tack snälla du med :)
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :