Har fått vitt skägg?

publicerat i allmänt;
 
 
Jag har ju ont i ryggen så jag tappade upp ett varmt bad, hoppade ner nja hoppade gjorde jag ju inte utan sakta sakta och väl nere i skummet kunde jag inte låta bli att skoja lite.
 
He he vitt skägg ja det vore nåt va? blev inte så långvarit för jag blir så trött efter en stund i badet :) så jag valde att gå upp och det var lite jobbigare än tvärtom.
 
Befinner mig i soffan har både tagit en powerwalk på 1 timme så har gjort nog för idag, skall kolla netflix tänkte jag om där finns något ..
 
Brukar du bada i skum?
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av starsinlife.blogg.se:

Så skönt med badkar, vi har inget inne bara ute (spat) det är varmt och gott! :)

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Vi har inget badkar kvar så svaret är nej! Men jag har egentligen aldrig gillat att bada så jag saknar det inte.

Kram <3

3:e kommentar, skriven , av Kaffehörnan:

Då är de skönt med badkar, krya på din rygg

4:e kommentar, skriven , av ullie:

alltså ja skrev ju det på insta som ja längtade efter ett bad sen va på väg till kvällsjobb som varit kallt o ruggit ute brrr. fick ta en varm dusch när ja kom hem hjälpte sådär

måste me bada i morg
kram på dej o natti

5:e kommentar, skriven , av ullie:

glömde skiva hoppas ryggen blir bättre me <3

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag har badkar men badar sällan.
Har inte den ron i kroppen att jag kan koppla av.

Ha en toppendag!
Kram

7:e kommentar, skriven , av ajlimullersandvik.blogg.se:

vad skönt, kan tänka mig att hett bad gör susen för ömmande ryggar!

Kommentera inlägget här :