Jag har skilt mig ...

publicerat i allmänt;
 
Här står BILIAS säljare som vi köpt bilen av, men han är en super bra säljare ärlig och öppen och lyssnar på kunden precis som man vill att dem bör vara. Den lilla kassen inehöll lite smått & gott samt sommar däck fick vi och full tank ...
 
Var såå nöjda & glada för bilen, ja jag skall ta en bild på bilen utan täcket he he glömde helt ..men ärligt det kändes att skiljas från den andra bilen, kan inte säga gamla var bara 4år 
 
Men så är det väl när man är nöjd med sin bil, ja en blåsig dag & blir en sväng på emporia fick ju julklapp av jobb, ett presentkort på just emporia.
 
Träning snart sen får vi se vad som händer inget bestämt ännu så direkt ..
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad kul med en ny bil och jag förstår att det känns konstigt att skiljas från den gamla! :-D

2:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Vad härligt med en ny bil.
Hoppas ni kommer att känna er nöjd med den.

Här blir det vila idag!
Kram

3:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Spännande med ny bil 🌟Kram

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Jätteroligt med ny bil! Hoppas ni blir nöjda!
Och det är en så skön känskla att köra iväg med en splitter ny bil.
Kram och trevlig onsdag!

5:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Kul med ny bil. Har aldrig haft en spöitterny, tror aldrig jag kommer ha det heller.
Jag tror jag ska passa litet barnbarn en stund när mamman handlar. Har annars en del stryktvätt att slåss med.

6:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Alltid trevligt med en ny och fräsch bil🤗Jag har gått en rask promenad i blåsten och putsat fönster inomhus. Ha en fortsatt trevlig eftermiddag. Kram

7:e kommentar, skriven , av Znogge:

Grattis till er nya bil! Hoppas ni ska trivas bra tillsammans :D Här har vi haft besök av larmfirman och snart blir det långpromenad.

Kram och ha en bra kväll!

8:e kommentar, skriven , av Sussi:

Kul med ny bil. Alltid lika spännande att hitta alla funktioner och lära sig hur den fungerar i början :) Jag väntar med iver på en bild på bilen utan täcke ;) Kram

9:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Tittar in och önskar dig en fin dag!

Kram

Kommentera inlägget här :