Klåda av bär?

publicerat i allmänt;
 
 
Har ätit en del bär hallon & blåbär dom sista 6-7 dagarna varje dag men i går  morse började jag att få en obehaglig klåda i håret & hela kroppen ...
 
Jätte jobbig jag berättade det för syrran och hon trodde man kunde få en c vitamin reaktion typ klåda då som i mitt fall, inte hört det förr men kanske är det så.
 
Är nog på väg till jobbet  snart för detta inlägget är förinställt då jag skall vara på jobb på förmiddagen så hinner inte sätta mig och hålla på med datorn kanske ...
 
Streck såg säsong 2 & 3 av SKAM så nu finns det inte fler :(  lördag o söndag gick åt delvis, tur att maken jobbade natt då :) 
 
Kram å fin dag 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Ojdå...Lycka till på jobbet och jag är på säsong 2 avsnitt 10 på SKAM. Jag vill bara se vidare:-)

2:a kommentar, skriven , av starsinlife.blogg.se:

Å bär är sååå gott! Hoppas helgen varit bra! SKAM är så otroligt bra, har kollat en massa avsnitt. Har bara bara några kvar. Kram

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Prova att hålla upp med bären ett tag och se om det blir bättre. Hoppas!
lycka till på jobbet. Håller tummarna!
Kram!

4:e kommentar, skriven , av znogge:

Det har jag aldrig hört talas om faktiskt. Kan det inte vara en reaktion på något annat som du ätit? Ibland kan stress också ge reaktioner som klåda. Du får prova med att utesluta bär ett tag och se om det blir bättre.

Hoppas det gick bra på arbetsplatsen.

Kram

5:e kommentar, skriven , av Jessica Högberg:

C-vitamin kissar man väl ut överskottet av?

6:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Usch hoppas att det löser sig med klådan och du har inte börjat med något nytt schampo? Kramis

Svar: Nej men jag hörde att det nog är bären :( kram
Eva`s blogg

7:e kommentar, skriven , av Kolonilotta:

Det där lät mycket intressant. Och jobbigt naturligtvis. Hade ingen aning om att man kunde få det av att äta bär... har fortfarande inte sett skam. Det är ju skamligt! ;)
Hoppas det gick bättre på jobbet denna gång. Stor kram.

Kommentera inlägget här :