Pryder hemmet i olika färger ....

publicerat i allmänt;
 
Älskade tulpaner äntligen är dom här & man kan välja och vraka bland färger och efter humör, dom pryder hemmet på ett smakfullt sätt tycker jag.
 
Sovit gott men dock kom jag inte i säng när jag tänkt för jag skulle * bara * titta på ett avsnitt av skam vilket ledde till att klockan blev  01.15
 
Vaknade upp vid 09.30 lika bra att gå upp & här är jag nu, var tvungen att ladda datorn för den gick ju varmt i går kväll/natt :) 
 
Inget bestämt i dag ta det lugnt skall på arbets besök i morgon som det så fint heter säger FK att man är där & bara känner efter tittar och gör inte ett dugg mer. Tänkte ta det på förmiddagen men hoppas det går bra och inte blir som sist ....
 
Hur ser er söndag ut?
 
Kram <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Det är lätt att man fastnar... Här blir det en lugn dag och det kan behövas. Hoppas att arbetsplatsbesöket går bra.

Kram

2:a kommentar, skriven , av Sussi:

Så fint med alla dessa tulpaner nu :)
Skam har inte jag titta på än. Har fler vänner som är helt fast i den serien.

Kram

3:e kommentar, skriven , av wiolettan:

Härlig färg på tulpanerna. Tulpaner är fina blommor och påminner om våren som snart kommer.
Oj, så sent du kom i säng. Jag gick och lade mig vid 9-tiden i går kväll men så var jag ju uppe och ute och gick vid 7-tiden i morse, så det kanske jämnar ut sig.
Vi tar det lugnt idag, för oss själva, härligt.
Trevlig söndag och hoppas att allt går bra för dig i morgon.
Kram!

4:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Haha jag fastnar också i serien skam när jag väl börjar titta. Vilka fina tulpaner! Kramis

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Så vackra tulpaner och nu kan man verkligen känna att dte är lite vår på väg när dessa vackra blommor kommer i större iutsträckning.
Skam ser jag inte men jag tittade på Laleh, både dokumentären och konserten från Globen och jag tyckte det var så bra. Är verkligen förtjust i henne.
Önskar dig lycka till på arbetsplatsbesöket i morgon och hoppas din arbetsgivare har gjort upp en bra plan tillsammans med dig och din kurator/psykolog hur det ska bli för dig att komma tillbaka. Ibland är ju även någon från handläggare från FK med.
Håller alla tummar.
Kram!

Kommentera inlägget här :