Stålmannen & batman i fokus...

publicerat i allmänt;
 
Att två små gryn kan hålla i gång som dessa är otroligt, jag är helt slut i kropp & knopp sov över hos dottern o barnbarnen ju och gårdagens kväll gick i 110 till dem däckade sista vid 21.30.
 
Sen kollade jag & dottern på film fram till 00.00 åkte hem vid 14 tiden med maken som hämtade mig, jag är så trött nu kan jag lova, som om jag festat eller så.
 
Är inte van varken vid att gå upp tidigt eller somna så sent, men kul var det så i natt skall jag sova ut :) blir lite tv i kväll då maken jobbar natt. Skall kolla på sista delen av Dehlis vackraste händer kl 21.00 sen blir det nog inte mer ha ha ha 
 
Jo lite läsning blir det alltid ...
 
Hoppas ni njuter av kvällen 
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ullie:

ja du man fattar knappt när de va små ja sa just här om dagen så skönt de är större nu Tänk ett tag hade ja 3 barn under 4 år tjoo tänk att man orkade men ja det bara va ju så då .
de e så goa o man vill inte va utan va ju nära det blev så o det tänker ja ofta på då ja har det jobbigt nu ha ha skatterna ÄR livets gåva så är det
så mysigt du haft nu då hoppas att du hinner vila dej lite me då kramar

2:a kommentar, skriven , av znogge:

Skönt att kunna få sova ut så hoppas natten blir lugn ;-)

Kram

3:e kommentar, skriven , av ljuva julia:

Well, jag brukar somna vid 21, så tycker du gör det jävligt bra ;)

4:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Hoppas att du fått sova riktigt vilsamt i natt så du återhämtat dig efter barnbarnens vilda framfart. *L*

Kram och ha en underbar dag!

5:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Jag klarar inte heller sena kvällar, man är hur bakis som helst dagen efter. Fast man bara druckit vatten!

Kommentera inlägget här :