Äntligen!

publicerat i allmänt;
 
Äntligen fanns den på ica denna isglass nocco mums inga kh så kan äta den med god aptit o samvete, köpte hem 4 st 20kr st 
 
Älskar den drickan men jag köper dena bara ibland när jag jobbar på kvällen, och nu finns den i glass super duper .
Mitt fina sommar skal älskar jag verkligen som är från ideal of Sweden 299kr blev glad att det fanns till min samsung galaxy s8+ 
 
Kvälls jobb som väntar o sen morgon torsdag o  fredag med ledig helg. Dock trist att maken jobbar natt men vi blickar fram emot vår semester ...
 
Kram å fin dag <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Det låter som den perfekta glassen för mig så den ska testas.

Kram och ha en bra dag!

Svar: gör så den var super god har laddat frysen he he kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av elin:

Kul att du äntligen fick smakat glassen<3

3:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Roligt när man blir nöjd. Du "fick" ju både glass och fodral!
Kram!

4:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Då kommer jag testa glassen när jag kommer till Sverige🤗 Bra att det kommer mer kolhydratfattiga glassar=)
Snyggt skal. Riktigt sommarmönster!!Kramiz

5:e kommentar, skriven , av Days by Johanna:

Så snyggt skal! :) Har inte smakat glassen!

6:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Fint skal, här jobbar tvättmaskinen på högvarv!

7:e kommentar, skriven , av Sarah:

Skalet va jättefint :)

8:e kommentar, skriven , av bi:

Så fint skal och den glassen måste jag smaka .. 🍦

Kommentera inlägget här :