Dålig sömn ...

publicerat i allmänt;
 
Usch för dålig sömn det är inget roligt alls, men så är det väl eller blir när man är förkyld som jag är ännu, jag tror det är ett envist virus som inte vill släppa.
 
Solen lyser & min syster vill att jag åker med till Ystad street market vilket jag tvivlar på att jag kommer orka tyvärr även om jag skulle vilja.
 
Känner att jag egentligen bara behöver vila & inte göra något alls, för att ens orka med 3 dagars jobb efter idag. Men jag skall njuta av dagen oavsett ...dock har jag ingen hängmatta som bilden, vilket jag önskar att jag hade *S*
 
Vad skall du hitta på denna tisdag?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Det är verkligen jobbigt när man inte sover bra. Jag ska tvätta och fixa lite bara. Känns skönt med en lugn dag på hemmaplan...

Kram

2:a kommentar, skriven , av Frida G Svensson:

med en liten tvååring som ligger nära nära hela natten vet jag allt om skruttig sömn! så jobbigt stundtals!

Svar: naw låter som min dotter :)
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Anita:

Trist med förkylningen..!!

Svar; Vi har bokat in ett Hotell vid Platanias. Kommer sedan att vara där nere två veckor. Tänkte även hyra bil och åka runt lite på ön :D Blir nog toppen!

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

En god idé att du vilar dig i form idag.
Här är det mulet och med regnet hängande i luften, men det klarnar kanske upp.
Men vädret bryr jag mig inte om.
Jag har en hel del inläsningsjobb att göra inför inför en längre resa till helgen så dagen kommer att försvinna snabbt. Men en långpromenad blir det och kanske även ytterligare inköp av en kamera.
Kram!

5:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Nej vad tråkigt och du får krya på dig! <3 Kramis

6:e kommentar, skriven , av elin:

Hatar dålig sömn!<3

7:e kommentar, skriven , av bi:

Usch å fy jag vet hur det är när sömnen inte blir som den ska våra...Min tisdag hår gått i hundens densamma tecken ! Kram finaste Eva 💛

8:e kommentar, skriven , av bi:

Usch å fy jag vet hur det är när sömnen inte blir som den ska vara...Min tisdag har gått i hundens tecken ! Kram finaste Eva 💛

Kommentera inlägget här :