Den lilla beiga

publicerat i allmänt;
Den lilla beiga kan man ha till det mesta & den är super snygg oxå, för på sommaren är det bättre med en mindre väska tycker jag ..
 
Nycklar, läppstift, nycklar, korthållare, solbrillor, mobil that`s it  i min väska alla fall, ja kanske något till men dettta är det som är viktigt ..
 
Det behöver inte kosta skjortan att hålla sig uppdaterad i modevärlden för HM har en massa fina saker som man kan kombinera med ..
 
Hur tänker du när du köper väska?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

I Spanien har jag en del väskor som inte är i skinn eftersm det är så fuktigt så blir de lätt fula. Hemma har jag olika väskor för olika ändamål - alltifrån mindre , mellanstora och stora. Beror på vad jag ska göra. Nu har dte oftast behövts ett paraply med och kameran har jag alltid med och då kan inte väskan vara för liten.
Några mindre, snyggare, ryggsäckar har jag också att variera med och som följer mig på dagliga promenader då jag vill ha händerna fria.
Och väskor gillar jag och oftast de mer klassiska modellerna.
Den du visade här är fin och jag har en liknande.
Kram!

2:a kommentar, skriven , av bi:

Vilken söt väska själv väljer jag en som matchar det jag har på mig för dagen inte för stor utan lagom till mitt innehåll. Använde ryggsäck en brun liten i skinn mycket förr men det är väskor som gäller och då med axelband 👍Vet ej vad som felar med att du inte ser något på min blogg men när jag öppnar den själv tar det lite tid innan text å bild kommer har nu skickat till supporten, ha en fin dag 💛

Svar: Åh va bra saknar att läsa kram ❤
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Amanda:

Å så snygg! Tänker att det ska vara något hållbart i kvalité och mode och att den är snygg såklart!

4:e kommentar, skriven , av bi:

Nu är bloggen återställd ! Tack för att du läser den hör av dig om det inte går, kram 💛

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag brukar få väskor som min äldsta dotter tröttnat på.
Tidigare fick jag alltid väskor av min fd. svärmor.
Har nog inte köpt en väska själv på typ 28 år tror jag..hihi

Ha en toppendag fina du!
Kram

Kommentera inlägget här :