Detaljer i köket

publicerat i allmänt, inredning;
 
 
 
Ja som sagt köket i mitt hjärta ett köka jag älskar att vara i även om det inte är så stort, men man får göra det så mysigt man kan. Om jag är ute & hittar små saker som jag kan ha nytta av i köket så köper jag gärna med mig.
 
Sitter i bland på nätet för att hitta nåt litet som jag kan tänka mig att byta ut, men inte så ofta går på outlet ibland, men har slutat köpa * bra att ha * saker 
 
Sådant har jag köpt på mig för mkt under mitt liv, låter som jag är 100 år men jag flyttade hemifrån vid 16 års åldern, så klart har jag hunnit med en del.
 
Vad är viktigt i diitt kök?
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anita:

Fint du har! :D

2:a kommentar, skriven , av bi:

Du har verkligen öga för detaljer så snyggt och den där lådhurtsen superfin ! Det viktigaste i mitt kök är nog rent å snyggt och undanplockat och så Moccamastern 💛

3:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Så fint du har det. fina flaskor ser mkt goda ut:) nu blev jag sugen på ett vinställ. kram

4:e kommentar, skriven , av ullie:

Men åhh va kul va fint du har det Tack för visningen mera sånt älskar det!! ser ju jätte mysigt ut en rätt ny lägenhet ni har eller? kramiz vännen verkligne kul o se

Kommentera inlägget här :