Djupt ...

publicerat i allmänt;
 
 
Ja jag drömmer mig bort igen denna söndag morgon som ännu är mest grå, sömnen har varit super skum sovit djupt & haft skumma drömmar, kunde inte öppna ögonen ens.
 
Men nu är jag uppe dricker mitt kaffe och även maken min är uppe och läser tidningen. Bjuder på denna Grekland bild istället här var det varmt :) 
 
Dagen blir att kanske träffa barnbarnen och sen till syrran för att hjälpa dem med en sak, sen fixa mat o så har morgon jobb i morgon så får se till att komma i säng i tid ...
 
Men ännu är dagen ung och man skall ju inte gå tiden i förväg ..
 
Hur ser din söndag ut?
 
Kram <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av elin:

Fin bild , gott med lite kaffe såhär på morgonen!<3

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Vilken underbar bild!

Här ska det packas för i morgon bär det av :D

Kram och god söndag <3

Svar: Åh Så mysigt hoppas på bilder 🇬🇷 kram å trevlig resa om vi inte syns innan
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av elin:

Hoppas du får en toppen bra kväll!<3

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vilken vacker bild att glädjas åt.
Här i Stokholm är det sol och väldigt behagligt. Här blir det kalas och träff med barnbarn och döttrar och jag ska också se segelbåtarna på väg ut mot skärgården för att segla Gotland runt.
Önskar dig en fin söndag och skickar lite sol.
Kram!

5:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Har varit barnvakt hela helgen, idag var vi på loppis. Nu lär jag snart somna...

Kommentera inlägget här :