Fick ta bussen hem ..

publicerat i allmänt;
 
Sitter & strö tittar på tv men känner att jag nog hellre går & lägger mig, maken blev inringd till jobb i natt så jag fick ta bussen hem i kväll. Trött är jag så det är skönt att kunna lägga mig i tid för jobb i morgon igen.
 
Bjuder på en bild från Grekland tror det är Kreta men är inte säker, annars Naxos eller Rhodos. Oavsett så är det vackert ..
 
Jag satt & väntade på bussen i stan när det kommer 3 ungdomar och den ena killen rökte, han frågade artigt om han kunde sitta i busskuren eftersom han rökte. Det sa jag till honom att jag uppskattade att han ens frågade. 
 
Jag sa att det kvittade mig men han stod utanför ändå, han poängterade att hans mamma hade fostrat honom till att ta hänsyn, en fin gest tycker jag.
 
Hoppas ni har en mysig kväll 
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sarah:

De va en snäll kille :)

Svar: En fin gest :) det gillas ju <3
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av ullie:

åh bra son där som mamma uppfostrat väl sånt gillar ja verkligen när de är såna
Är du piggare nu vännen ?
Ta det lungt på jobbet i morgon va rädd om dej stor kram o fin jobb dag

Svar: Nja är sådär denna förkylning har bestämt sig för att inte ge sig på ett tag <3 kram å god morgon vännen
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :