Gottar mig....

publicerat i allmänt;
 
Efter ha rollat mitt ansikte så är jag genom varm, tog en ice pop som svalkar ned mig hi hi vet inte ens vilken dag det är knappt. Ja jag vet att det är fredag men i morse visste jag inte på jobbet.
 
Kris i morgon på jobb  så jag tog på mig passet för maken jobbar så mellan 12-21 jobbar jag & jag får sova ut sen är det lugnt, jobbar med vana folk.
 
Sen blir söndagen en lugn dag kanske sola o så men inga planer alls, allt går så lätt nu när man går mot 4 v ledighet snart ..nu skall jag bara njuta ta ett glas rosè sätta mig på balkongen ..
 
Vad hittar ni på ikväll?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av JUNITJEJ:

Den vill jag också smaka på!

Svar: super god :)
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad mysigt med ett glas rosé på balkongen! :-D Kramis

3:e kommentar, skriven , av Annas fotnoter:

Så härligt med rosé på balkongen!
Själv packar jag för i morgon bär det iväg på en liten weekend i dina hemtrakter. :)
Helsingborg, Helsingör och sedan övernattning i Malmö. De ska bli supermysigt!
Kram till dig

Svar: Heeeeej Anna ...men va trevligt fast Helsingborg är ca 10 mil...vad ska ni göra i Malmö? Kram
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Åh den glassen kom tonårsdottern hem med tyvärr vågade jag inte smaka pga den där jäkla magsjukan vi haft ska börja om. men hon godkände den och gav tummen upp, vet en del som inte gillar den? men jag gillar drycken så tror nog glassen kommer slika ner också:) händer inte så mkt jag bloggar i kapp.... medan sambon ser på film o barnen sover:) kram

5:e kommentar, skriven , av ullie:

har undrat om den va god ?
ja är oxå veckovill men ja e ju hemma annat. maken jobbar här oxå hela helgen nu börjar det igen .
Hoppas du får en fin jobb dag i morg då kramar om fina dej

6:e kommentar, skriven , av MALIN:

Har fortfarande inte smakat den glassen! Kram

7:e kommentar, skriven , av Annas fotnoter:

Vi ska bara shoppa och ta det lugnt. Slappar på hotellet nu efter en god middag. 😁

Kommentera inlägget här :