Grönt är skönt

publicerat i allmänt, kläder;
Grönt är skönt denna gröna klänning köpte jag för ett tag sedan har dock inte hunnit använda den för värmen är inte på topp.
 
Men på rean 50 kr som hittat *s* den finns på nätet men där kostar den på rean 99kr vilket oxå är billigt iofs. Egentligen är det nu man skall shoppa för kommande år ..
 
Men bryr man sig om färger o så kanske man inte gör det, eller vissa färger hållar alltid, finns massor av fina fynd på hm.
 
Har du shoppat något fynd?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av MALIN:

Älskar denna färgen! Så himla fin! Kram

2:a kommentar, skriven , av elin:

Så fin!<3

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Tyvärr brukar jag inte ha turen att hitta några fynd men om jag vill ha så handlar jag ändå. Men jag vill prova först så det fungerar inte att skicka efter...
Tyckte du fyndade bra och färgen är fin. Köpte en tunn kofta och ett par byxor just i denna färg, men inga fynd.
Stor kram!

Svar: Låter spännande :) jag vet ju att du har smak ;) kram å fin kväll
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :