Ingen fredag för mig ...

publicerat i allmänt;
 
Fredag klingar bra i öronen annars men inte då man har jobb till 21 hela helgen, men så är det i mitt yrke så det är bara att ställa in sig på ...det funkar & ob gör sitt i lönekuveret ..
 
Men kvällen är skön ändå så jag kan sova ut & ta det lugnt innan jobb, sen underlättar det med att jobba med en rolig kollega oxå :) 
 
Vi hade en mysig gårdag då vi höll fredag istället för idag, var ju i stan med en väninna och fikade så där blev det en islatte & den smakade superb.
 
Vad hittar ni på denna fredag?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

För mig är det inte direkt skillnad på vardag och helg eftersom jag alltid är ledig. Dock jobbar jag nu en hel del helger och det gör mig inget alls.
Bra att du passar på att göra roliga saker när du är ledig.
Önskar dig en fin fredag.
Kram!

2:a kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Man vet ju förutsättningarna när man har den typen av jobb som innefattar helger. Jag har fixat en pastasallad, ska plocka undan lite här innan Maken kommer hem. SEMESTER!!!! Sen får vi finbesök av några kompisar som brukar titta in när de kör hem från sin europasemester! Jätteroligt, tredje året nu, så det är Tradition :)

3:e kommentar, skriven , av Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Lycka till med jobbhelgen! :)

Svar: Tack snälla 💗
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :