Klockan åtta noll noll

publicerat i allmänt;
 
Vaknade upp när maken kom hem somnade om en stund klockan blev 08.00 så då gick jag upp fixade mitt kaffe som jag älskar & tv4 på balkongen är öppen på glänt , jag kan höra fågelkvitter där ute ...
 
Den grå färgen ligger som ett täcke över havet & Köpenhamn syns inte alls till denna morgon. Om 3 timmar befinner jag mig på jobbet med goa kollegor så det går som en dans.
 
Har tids inställt inlälgg under dagen då jag inte hinner blogga på jobb. Är inte heller den som skulle göra det på arbetstid faktiskt.
 
God morgon på er & ha en mysig lördag 
 
Kram <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Godmorgon på dig med.
Hoppas arbetsdagen flyter på smidigt för dig!

Kram

2:a kommentar, skriven , av Linda:

Mysigt :-D

3:e kommentar, skriven , av Asylmamma:

Åh vilken underbar morgon du beskriver 😍 Hoppas du får en bra dag på jobbet!

4:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Det är verkligen smidigt med tidsinställda inlägg och det har jag varje dag när jag jobbar. Ha en fin dag! :-D Kramis

5:e kommentar, skriven , av Ullie:

Ja lägg ut bilder mera på så T det gillar js va kul !! Grått är fint på balkongen . Vår balkong är enda ställe som inget är direkt gjort på då man har två ute platser sådär . Blir tyvärr ett förråd o det måste ändras. Ta lite bilder väntar me spänning 🌸💕 kram fin jobb dag

6:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Så mysigt hoppas du får en fin arbetsdag och dina nya sandaler var superfina jag skickade efter från footwway så jag fick mina vagabond igår 💕Kram

7:e kommentar, skriven , av elin:

Mysig morgon du verkar ha haft!<3
Jag har nu bytt blogg portal och jag hoppas att du kommer följa med mig dit : http://nouw.com/johnssons <3

Kommentera inlägget här :