Lomma glass

publicerat i allmänt;
 
Vi tog bilen och körde ut även att det regnade faktiskt, behöver komma ut lite så vi körde ut mot Landskrona såg var båten gick över till Ven, vi har pratat om att kanske åka över för en dag & cykla för det är just det som många gör på Ven. I Lomma tog vi en kaffe & deras glass mums så gott även om vädret var si och så. 
 
Men vädret måste vara bra och det kan man hålla utkik dagen innan, så kör man & sätter bilen där under tiden. Super mysigt, jag var på Ven när jag var liten med en kompis vars mamma & bonus pappa ägde ett hus där ..
 
Long time no see, så det vill jag uppleva igen i vuxen ålder med m in kärlek så klart. Ätit grillad kyckling & lite sparibbs gud så gott.
 
Nu skall jag kolla efter nån film, för det är film väder här i Malmö, dock ser jag att Köpenhamn har sol he he men det gör mig inget för jag är gärna inne & myser med maken ..
 
Ha en mysig kväll på er ...
 
Kram <3
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina:

Faan vad gott!

2:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

gott:) önskar vädret kunde bli lite roligare nu, kramar

3:e kommentar, skriven , av ullie:

mumms verkar ju mysigt synd på vädret bara
japp du ett måste =) räkor krabbor kräftstjärtar mumms så gott o lax blev det ser du i mitt inlägg kramiz

4:e kommentar, skriven , av Birgitta Jacobsson:

Glassen ser god ut. Här har det varit regn och så men i dag ser det bättre ut. Vi har ju varit ute och åkt ett par dagar, i dag ska vi nog fixa lite i Bullerbyn. Kram till er. ❣️

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Man kan ju ha mysigt fast det inte är toppenväder.
Hoppas du får sol idag!

Kram och ha en fin dag!

6:e kommentar, skriven , av Linda:

Mysigt :-D

7:e kommentar, skriven , av åsenslantliv:

Åh så mysigt! :)

Kommentera inlägget här :